Melih İsmail - Mor Melek Video

Melih İsmail - Mor Melek
Disukai di YouTube: Melih İsmail - Mor Melek https://youtu.be/2hXplwSb3ig Terima kasih telah memposting video ini, bagus sekali!Bir süredir; besteleme, kayıt, klip çekimi ve çekimleri editleme üzerine vakit ayırdığım ve ilk defa, kendim seslendirip söylediğim bir besteyi paylaşıyorum. Herkesin hayatına en azından bir tane Mor melek girmiştir sanırım. Saat 02.55, Mor meleklerin hepsine lanet olsun. Söz&Müzik: Melih İsmail Güneş öpüşüyor denizle Mosmavi gözyaşlarım bulaşmasın Elimde rüzgar, bir elimde defter Bir mor melek uğruna O mağaranın duvarları dile gelse Ellerin neden onun elinde Söyle üstadım ne yapayım ben? Bir boş melek uğruna Bir mor melek uğruna, kanatları mosmavi Bir boş melek uğruna, kanatları simsiyah Ay yapayalnız gökyüzünde Mosmavi gözyaşları, her yer sırılsıklam Elimde sigara, değer mi yakmaya? Bir mor melek uğruna Deniyor hayat çok kısa Kuşlar uçuyormuş alçaktan Söyle Süreya ne yapayım ben? Bir boş melek uğruna Bir mor melek uğruna, kanatları mosmavi Bir boş melek uğruna, kanatları simsiyah Facebook: http://ift.tt/2sugT9T Diposting di June 20, 2017 at 03:36AM Terima kasih telah mengunjungi situs kami, kunjungi kami lagi untuk video terbaik dari youtube.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ELENCO E TÁTICA: COMO ACERTAR O TIME DO CRUZEIRO? Video

Кот любит пить воду из под крана Video

Allah 99 names Video